Scirocco MK3 Dane techniczne i wyposażenie


Modele z silnikiem benzynowym

Silnik 1.4TSI 122KM BlueMotion 1.4TSI 122KM 1.4TSI 160KM 1.4TSI 160KM DSG 2.0TSI 210KM 2.0TSI 210KM DSG
Pojemność skokowa [cm3]
1390 1390 1390 1390 1984 1984
Ilość cylindrów / zaworów 4 / 4 4 / 4 4 / 4 4 / 4 4 / 4 4 / 4
Stopień sprężania 10 10 10 10 9.6 9.6
Średnica cylindra / skok tłoka (mm) 76.5/75.6 76.5/75.6 76.5/75.6 76.5/75.6 82.5/92.8 82.5/92.8
Moc kW/KM przy obrotach 90/122 5000 90/122 5000 118/160 5800 118/160 5800 155/210 5300 155/210 5300
Maksymalny moment obrotowy Nm/obr/min 200/1500- 4000 200/1500- 4000 240/1500- 4500 240/1500- 4500 280/1700- 5200 280/1700- 5200
Alternator (A), Akumulator (A(Ah)) 140, 380 (68) 140, 220 (44) 140, 220 (44) 140, 220 (44) 140, 220 (44) 140, 220 (44)
Prędkość maksymalna (km/h) 200 200 218 218 240 238
Przyspieszenie 0-80km/h(s) 6.6 6.6 5.8 5.8 4.8 4.8
Przyspieszenie 0-100km/h(s) 9.7 9.7 8 8 6.9 6.6
Przyspieszenie 0-400/0-1000m/s (s) 17.1/31.4 17.1/31.4 16/29.2 16/29.1 15.2/- 14.8/-
Przyspieszenie od 80 do 120km/h na 5/6 biegu 12.5/16 12.5/16 10/12.5 - 7.3/8.7 7.5/9.1
Zużycie paliwa miasto (l/100km) 7.6 8.4 8.7 8 10.1 10
Zużycie paliwa poza miastem (l/100km) 5.1 5.3 5.4 5.4 5.9 6
Zużycie paliwa średnio (l/100km) 6 6.4 6.6 6.3 7.4 7.5
Poziom emisji CO2 (g/km) 139 146 154 147 172 174
Poziom hałasu podczas postoju/w trakcie jazdy (dB(A)) 76/72 76/72 76/74 78/71 84/75 85/74
Norma emisji spalin Euro 5 Euro 5 Euro 5 Euro 5 Euro 5 Euro 5
Skrzynia biegów 6-bieg 6-bieg 6-bieg 7-bieg DSG 6-bieg 6-bieg DSG
Przełożenie biegu jałowego 4.056 4.056 3.647 4.438 3.944 3.989
Przełożenie na 1-biegu 3.615 3.615 3.778 3.765 3.357 3.462
Przełożenie na 2-biegu 1.955 1.955 2.118 2.273 2.087 2.15
Przełożenie na 3-biegu 1.281 1.281 1.36 1.531 1.469 1.464
Przełożenie na 4-biegu 0.973 0.973 1.029 1.122 1.098 1.079
Przełożenie na 5-biegu 0.778 0.778 0.857 1.176 1.108 1.094
Przełożenie na 6-biegu 0.646 0.646 0.733 0.95 0.927 0.921
Przełożenie na 7-biegu - - - 0.795 - -
Przełożenie na wstecznym 3.182 3.182 3.6 4.17 3.99 3.989
Felgi (cale) 7 J x 17 7 J x 17 7 J x 17 7 J x 17 8 J x 18 8 J x 18
Opony 205/50 R 17 H 205/50 R 17 H 225/45 R 17 V 225/45 R 17 V 235/40 R 18 W 235/40 R 18 W
Średnica tarcz hamulcowych przód/tył (mm) 288/253 288/253 312/253 312/253 312/272 312/272
Masa własna pojazdu 1244 1244 1271 1285 1298 1318
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 1690 1690 1720 1730 1740 1760
Ładowność (kg) 446 446 449 445 442 442
Dopuszczalne obciążenie przedniej/tylnej osi (kg) 970/770 970/770 1000/770 1010/770 1020/770 1040/770
Pojemności:
Olej silnikowy (l) 3.6 3.6 3.6 3.6 4.6 4.6
Płyn chłodniczy (l) 7.3 7.3 7.3 7.3 8.6 8.6
Płyn do spryskiwaczy (l) 3 3 3 3 3 3
Zbiornik paliwa (l) 55 55 55 55 55 55

Scirocco R:

Silnik 2.0TSI 265KM R 2.0TSI 265KM R DSG
Pojemność skokowa [cm3]
1984 1984
Ilość cylindrów / zaworów 4 / 4 4 / 4
Stopień sprężania 9.8 9.8
Średnica cylindra / skok tłoka (mm) 82.5/92.8 82.5/92.8
Moc kW/KM przy obrotach 195/265 6000 195/265 6000
Maksymalny moment obrotowy Nm/obr/min 350/2500- 5000 350/2500- 5000
Alternator (A), Akumulator (A(Ah)) 140, 220 (44) 140, 220 (44)
Prędkość maksymalna (km/h) 250 250
Przyspieszenie 0-80km/h(s) 4.3 4.2
Przyspieszenie 0-100km/h(s) 6.0 5.8
Przyspieszenie 0-400/0-1000m/s (s) 14.6/- 14.0/-
Przyspieszenie od 80 do 120km/h na 5/6 biegu /7.5 -
Zużycie paliwa miasto (l/100km) 11.3 10.9
Zużycie paliwa poza miastem (l/100km) 6.2 6.3
Zużycie paliwa średnio (l/100km) 8.1 8.0
Poziom emisji CO2 (g/km) 189 187
Poziom hałasu podczas postoju/w trakcie jazdy (dB(A)) 89/73 89/73
Norma emisji spalin Euro 5 Euro 5
Skrzynia biegów 6-bieg 6-bieg DSG
Przełożenie biegu jałowego 4.235 4.769
Przełożenie na 1-biegu 3.357 2.923
Przełożenie na 2-biegu 2.087 1.957
Przełożenie na 3-biegu 1.469 1.4
Przełożenie na 4-biegu 1.088 1.032
Przełożenie na 5-biegu 1.097 1.077
Przełożenie na 6-biegu 0.912 0.87
Przełożenie na wstecznym 3.99 3.264
Felgi (cale) 8 J x 18 8 J x 18
Opony 235/40 R 18 Y 225/40 R 18 Y
Średnica tarcz hamulcowych przód/tył (mm) 345/310 345/310
Masa własna pojazdu 1344 1364
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 1770 1790
Ładowność (kg) 426 426
Dopuszczalne obciążenie przedniej/tylnej osi (kg) 1050/770 1070/770
Pojemności:
Olej silnikowy (l) 4.6 4.6
Płyn chłodniczy (l) 8.6 8.6
Płyn do spryskiwaczy (l) 3 3
Zbiornik paliwa (l) 55 55
Ceny PLN z VAT
GTD/GTI/R - -

Modele z silnikiem diesla

Silnik 2.0TDI 140KM 2.0TDI 140KM DSG 2.0TDI 170KM 2.0TDI 170KM DSG
Pojemność skokowa [cm3]
1968 1968 1968 1968
Ilość cylindrów / zaworów 4 / 4 4 / 4 4 / 4 4 / 4
Stopień sprężania 16.5 16.5 16.5 16.5
Średnica cylindra / skok tłoka (mm) 81/95.5 81/95.5 81/95.5 81/95.5
Moc kW/KM przy obrotach 103/140 4200 103/140 4200 125/170 4200 125/170 4200
Maksymalny moment obrotowy Nm/obr/min 320/1750- 2500 320/1750- 2500 350/1750- 2500 330/1750- 2500
Alternator (A), Akumulator (A(Ah)) 140, 380 (61) 140, 330 (61) 140, 330 (61) 140, 330 (61)
Prędkość maksymalna (km/h) 207 205 222 220
Przyspieszenie 0-80km/h(s) 6.4 6.4 5.7 5.7
Przyspieszenie 0-100km/h(s) 9.3 9.3 8.1 8.1
Przyspieszenie 0-400/0-1000m/s (s) 16.8/30.7 16.8/30.7 - -
Przyspieszenie od 80 do 120km/h na 5/6 biegu 10.5/14 - 8/10 -
Zużycie paliwa miasto (l/100km) 6.6 7.1 7 7.3
Zużycie paliwa poza miastem (l/100km) 4.2 4.6 4.3 4.7
Zużycie paliwa średnio (l/100km) 5.1 5.5 5.3 5.6
Poziom emisji CO2 (g/km) 134 145 139 147
Poziom hałasu podczas postoju/w trakcie jazdy (dB(A)) 74/73 71/72 72/72 72/68
Norma emisji spalin Euro 5 Euro 5 Euro 5 Euro 5
Skrzynia biegów 6-bieg 6-bieg DSG 6-bieg 6-bieg DSG
Przełożenie biegu jałowego 3.45 4.118 3.684 4.118
Przełożenie na 1-biegu 3.769 3.462 3.769 3.462
Przełożenie na 2-biegu 1.958 2.05 2.087 2.05
Przełożenie na 3-biegu 1.257 1.3 1.324 1.3
Przełożenie na 4-biegu 0.869 0.902 0.919 0.902
Przełożenie na 5-biegu 0.857 0.914 0.902 0.914
Przełożenie na 6-biegu 0.717 0.756 0.757 0.756
Przełożenie na 7-biegu - - - -
Przełożenie na wstecznym 4.549 3.989 4.549 3.989
Felgi (cale) 7 J x 17 7 J x 17 7 J x 17 7 J x 17
Opony 225/45 R 17 H 225/45 R 17 H 225/45 R 17 H 225/45 R 17 H
Średnica tarcz hamulcowych przód/tył (mm) 288/253 288/253 312/253 312/253
Masa własna pojazdu 1304 1320 1320 1346
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 1750 1770 1770 1800
Ładowność (kg) 446 450 450 454
Dopuszczalne obciążenie przedniej/tylnej osi (kg) 1030/770 1050/770 1050/770 1080/770
Pojemności:
Olej silnikowy (l) 4.2 4 4 4
Płyn chłodniczy (l) 8.1 9.6 9.6 9.6
Płyn do spryskiwaczy (l) 3 3 3 3
Zbiornik paliwa (l) 55 55 55 55

Wyposażenie

Nadwozie i obręcze:

- 4 obręcze ze stopu metali lekkich "Long Beach" 7 J x 17, opony 225/45 R17 opony 205/50 R17 (dla wersji 90 kW)
- 4 obręcze ze stopu metali lekkich "Spa" 8 J x 17, w kolorze srebnym Sterling, z zabezpieczeniem przed kradzieżą, opony 225/45 R17 (dla wersji 147 kW)
- podwójna końcówka rury wydechowej (chromowana w wersji 147 kW)
- obudowy lusterek zewnętrznych i klamki w kolorze nadwozia.
- kierunkowskazy boczne z diodami LED zintegrowane z lusterkami zewnętrznymi
- halogeny reflektory główne
- rama i poprzeczki osłony chłodnicy w kolorze czarnym
- zderzaki w kolorze nadwozia
- szyby termoizolacyjne w odcieniu zielonym

Wnętrze:

- 2 uchwyty na kubki z przodu
- zamykany schowek w podsufitce
- podsufitka w kolorze czarnym (w wersji 147 kW)
- aplikacje dekoracyjne z matowego aluminium w desce rozdzielczej
- funkcja "easy entry" ułatwiająca wsiadanie i wysiadanie
- dźwignia hamulca ręcznego obszyta skórą
- zamykany, chłodzony i podświetlany schowek w desce rozdzielczej
- zestaw dla niepalących, schowek i gniazdo zasilające w miejsce popielniczki i zapalniczki z przodu
- symetrycznie dzielone i składane oparcie tylnych siedzeń
- gałka dźwigni skrzyni biegów obszyta skórą
- tapicerka tkaninowa "Merlin"
- 3-ramienna kierownica sportowa, z częściowym obszyciem skórą perforowaną i aplikacją aluminiową
- siedzenia sportowe z przodu
- zaczepy mocujące w bagażniku
- przednie siedzenia z regulacją wysokości

Bezpieczeństwo:

- 2 trzypunktowe bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa dla tylnych siedzeń
- poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, po stronie pasażera z funkcją deaktywacji
- trzypunktowe bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami dla przednich siedzeń
- ESP - elektroniczny system stabilizacji toru jazdy ze wspomaganiem kontrowania kierownicą
ABS - system zapobiegający blokadzie kół podczas hamowania, hydrauliczny asystent hamowania
ASR - system przeciwdziałający poślizgowi kół przy ruszaniu
EDS - elektronicznie sterowana blokada mechanizmu różnicowego
MSR - system zabezpieczający blokowanie kół napędowych w trybie hamowania silnikiem
- ISOFIX - przygotowanie do montażu dwóch fotelików dziecięcych na zewnętrznych siedzeniach z tyłu
- system kurtyn powietrznych dla pasażerów z przodu i z tyłu oraz boczne poduszki powietrzne w oparciach przednich siedzeń.
- hamulce tarczowe z przodu i z tyłu, z przodu wewnętrznie wentylowane
- zabezpieczenie antykradzieżowe (immobiliser)

Elektro-funkcjonalne:

- gniazdo zasilające 12 V w bagażniku
- dwie lampki do czytania z przodu
- elektrycznie regulowane i ogrzewane lusterka zewnętrzne, asferyczne po stronie kierowcy
- wskaźnik temperatury zewnętrznej
- asystent podjazdu (tylko w połączeniu z przekładnią automatyczną DSG)
- szyby boczne z przodu z elektryczną regulacją
- pokrywa bagażnika otwierana z wnętrza pojazdu
- centralny zamek sterowany pilotem, 2 kluczyki w zestawie (sterowanie obejmuje także otwieranie i zamykanie szyb bocznych i pokrywy bagażnika)
- białe podświetlenie zegarów z regulacją natężenia; czerwone podświetlenie włączników w trybie nocnym
- klimatyzacja z regulacją półautomatyczną "Climatic"
- kolumna kierownicza z możliwością regulacji w dwóch płaszczyznach
- podświetlenie lusterka do makijażu w osłonach przeciwsłonecznych
- komputer pokładowy
- elektromechaniczne, zależne od prędkości wspomaganie układu kierowniczego
- zawieszenie sportowe
- sygnalizacja akustyczna niewyłączonych świateł
- akustyczny sygnalizator i kontrolka świetlna niezapiętych pasów bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażera
- system radiowy RCD 310: 8 głośników o mocy wyjściowej 4 x 20 W, odtwarzacz płyt CD, podwójny tuner z anteną o wysokiej rozdzielczości, głośniki z przodu i z tyłu, odtwarzacze plików w formacie MP3 z funkcją wyświetlania utworów, złącze multimedialne AUX-IN w konsoli środkowej

Wyposażenie dodatkowe

Alarm antywłamaniowy:
- z zabezpieczeniem antykradzieżowym (immobiliserem), funkcją ultradźwiękowej kontroli wnętrza, syreną back-up i czujnikami przechyłu (na życzenie z funkcją niezależnego otwierania każdych drzwi)
Dywaniki:
- z przodu i z tyłu

Kierownice:
Wielofunkcyjna kierownica obszyta skórą do obsługi komputera pokładowego, systemu radiowego i telefonu
- komputer pokładowy "Plus" (niedostępny w połączeniu z przekładnią automatyczną DSG)
Wielofunkcyjna trójramienna kierownica obszyta skórą do obsługi przekładni automatycznej, komputera pokładowego, systemu radiowego i telefonu - komputer pokładowy "Plus" (tylko dla wersji z przekładnią automatyczną DSG)

Klimatyzacja:
Klimatyzacja "Climatronic" z automatycznym systemem zamkniętego obiegu powietrza poprzez czujniki jakości powietrza - klimatyzacja dwustrefowa z niezależną regulacją temperatury dla kierowcy i pasażera

Komputer pokładowy "Plus":
- z rozszerzonym zakresem funkcjonalności

Lakiery:
Lakiery metaliczne i perłowe
Lakier specjalny czerwony Salsa

Obręcze i opony:
Wskaźnik ciśnienia powietrza w oponach

Obręcze i opony - 17 cali:
"Donington"
- 4 obręcze ze stopu metali lekkich, 8 J x 17
- śruby zabezpieczające koła przed kradzieżą
- opony 235/45 R 17

Obręcze i opony - 18 cali:
"Interlagos"
- 4 obręcze ze stopu metali lekkich, 8 J x 18, w kolorze srebrnym Sterling
- śruby zabezpieczające koła przed kradzieżą
- opony 235/40 R 18
"Interlagos"
- 4 obręcze ze stopu metali lekkich, 8 J x 18, polerowane na połysk
- śruby zabezpieczające koła przed kradzieżą
- opony 235/40 R 18

Obręcze i opony - 19 cali:
"Lugano" Volkswagen Individual
- 4 obręcze ze stopu metali lekkich, 8 J x 19, w kolorze srebrnym Sterling
- śruby zabezpieczające koła przed kradzieżą
- opony 235/35 R 19

Oznaczenie pojazdu:
Brak oznaczenia modelu i pojemności silnika na pokrywie bagażnika
Brak oznaczenia pojemności silnika na pokrywie bagażnika

Pakiet sportowy:
- 4 obręcze ze stopu metali lekkich "Donington", 8 J x 17, z zabezpieczeniem przed kradzieżą
- podsufitka w kolorze czarnym
- aplikacje dekoracyjne w połyskującej czerni w desce rozdzielczej
- reflektory przeciwmgielne
- pedały obsługi z aluminiowymi nakładkami
- opony 235/45 R 17
- szyba tylna i boczne szyby z tyłu pokryte powłoką absorbującą w 65% promieniowanie słoneczne
- tapicerka Alcantara/tkanina "Catch Up"
- dywaniki podłogowe z barwną obwódką

Pakiet zimowy:
- ogrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby
- układ zmywania reflektorów
- ogrzewanie przednich siedzeń
- kontrolka poziomu płynu do spryskiwaczy

Podłokietniki:
Podłokietnik z przodu ze schowkiem

Reflektory:
Reflektory przeciwmgielne

Reflektory bi-ksenonowe:
- funkcja doświetlania zakrętów
- kontrolka poziomu płynu do spryskiwaczy
- spryskiwacze reflektorów

Systemy dachowe:
Dach panoramiczny z elektryczną regulacją ustawień (opcja wyklucza schowek w podsufitce)

Systemy nawigacji satelitarnej:

"RNS 510", 8 głośników o mocy wyjściowej 4 x 20 W
- płyta DVD z mapą Europy Zachodniej
- napęd płyt DVD z możliwością odtwarzania płyt audio CD, płyty w formacie MP3 i WMA oraz filmów DVD (obraz tylko na postoju)
- akustyczne wskazywanie celu (komunikaty werbalne)
- optyczne wskazówki dotyczące przebiegu trasy na ekranie komputera pokładowego "Plus" w bezpośrednim polu widzenia kierowcy
- twardy dysk 30 GB
- wyświetlanie map drogowych do wyboru w formacie dwu-lub trójwymiarowych (perspektywa ptaka)
- kolorowy ekran dotykowy z obrazem w formacie 16:9
- złącze multimedialne AUX-IN
- slot na karty pamięci SD (także dla plików z zawartością muzyczną)
- możliwy podział ekranu na mapę i informacje uzupełniające
- obsługa w trybie dotykowym
- odtwarzanie płyt Audio CD także w aktywnym trybie nawigacji
- dynamiczny tryb naprowadzania do celu poprzez funkcję RDS i TMC
- komputer pokładowy "Plus"

"RNS 510 DYNAUDIO Excite" Volkswagen Individual
Zakres jak "RNS 510", dodatkowo z systemem nagłaśniającym Highend Soundsystem
- 8 wysokiej klasy głośników dostosowanych do akustyki wnetrza
- 8-kanałowy wzmacniacz cyfrowy
- krystalicznie czysty dźwięk
- moc całkowita 300 W (niedostępny z komputerem pokładowym "Plus")

Systemy radiowe:

"RCD 310 DYNAUDIO Excite" Volkswagen Individual
Zakres jak "RCD 310", dodatkowo system nagłaśniającym Highend Soundsystem
- 8-kanałowy wzmacniacz cyfrowy
- krystalicznie czysty dzwięk
- moc całkowita 300 W

"RCD 510", 8 głosników o mocy wyjściowej 4 x 20 W
- automatyczne zapamiętywanie maksymalnie 9 komunikatów drogowych o czasie łącznym 4 minuty (TIM: Traffic Information Memory)
- zmieniarka na 6 płyt CD
- ekran kolorowy
- odtwarzanie plików w formacie MP3 z funkcją wyświetlania utworów
- złącze multimedialne AUX-IN w konsoli środkowej
- czytnik kart SD
- obsługa w trybie dotykowym

"RCD 510 DYNAUDIO Excite" Volkswagen Individual
Zakres jak "RCD 510", dodatkowo z systemem nagłaśniającym Highend Soundsystem
- 8 wysokiej klasy głośników dostosowanych do akustyki wnetrza
- 8-kanałowy wzmacniacz cyfrowy
- krystalicznie czysty dzwięk
- moc całkowita 300 W

Systemy wspomagające kierowcę:
Asystent podjazdu dla skrzyni manualnej
Tempomat
Czujniki parkowania z tyłu
- z sygnalizacją akustyczną dzięki czujnikom zintegrowanym z tylnym zderzakiem
- wyświetlanie przestrzeni parkowania na ekranie systemu radiowego lub systemu nawigacji satelitarnej

Szyby:
- szyba tylna i boczne szyby z tyłu pokryte powłoką absorbującą w 65% promieniowanie słoneczne

Światła i lusterka:
Pakiet "Czujniki deszczu"
- 2 lampki w przestrzeni podnóża z przodu
- włącznik świateł mijania z funkcją "coming home" i "leaving home"
- wewnętrzne lusterko wsteczne z automatyczną funkcją przeciwoślepieniową
- czujnik deszczu

Pakiet "Lusterko"
zakres jak w pakiecie "Czujnik deszczu", dodatkowo:
- elektrycznie składane lusterka zewnętrzne z oświetleniem otoczenia

Tapicerki skórzane:
Tapicerka skórzana "Vienna"
- elektrycznie regulowane podparcie odcinka lędźwiowego dla przednich siedzeń
- siedziska i boki siedzeń obszyte skórą
- ogrzewanie przednich siedzeń

Telefon:
przygotowanie do montażu telefonu w desce rozdzielczej dla telefonów wyposażonych w złącze Bluetooth (hands free profile od wersji 1.0)
- bezprzewodowe złącze komunikacyjne BLUETOOTH AUDIO (kompatybilne tylko z advanced audio distribution profile A2DP; niedostępne w połączeniu z systemem nawigacji satelitarnej "RNS 300") zestaw głośnomówiący zintegrowany z mikrofonem i głośnikami samochodowymi
- częstotliwość przekazu sygnału 900/1800 MHz
- mocowanie dla uchwytu telefonu
- regulacja głośności rozmów poprzez panel systemu radiowego lub systemu nawigacji satelitarnej
- funkcja wyciszenia głośności radia w chwili nadejścia sygnału
- okablowanie i zasilanie w energię elektryczną (tylko w połączeniu z systemem radiowym lub systemem nawigacji satelitarnej)
Przygotowanie do montażu telefonu komórkowego "Premium" dla telefonów wyposażonych w złącze Bluetooth i kartę SIM Access Profile (rSAP)
- wyświetlanie informacji dotyczących numerów telefonicznych lub nadchodzących SMS na ekranie komputera pokładowego "Plus"
- zestaw głośnomówiący zintegrowany z mikrofonem i głośnikami samochodowymi
- częstotliwość przekazu sygnału 900/1800 MHz
- wygodna obsługa z kierownicy wielofunkcyjnej
- regulacja głośności rozmów poprzez panel systemu radiowego lub systemu nawigacji satelitarnej
- funkcja wyciszenia głośności radia w chwili nadejścia sygnału
- obsługa głosowa, np. przy wybieraniu numer rozmówcy (tylko w połączeniu z kierownicą wielofunkcyjną i systemem radiowym lub systemem nawigacji satelitarnej)

Układ jezdny:
Adaptacyjny system regulacji zawieszenia DCC
- zależnie od warunków nawierzchni optymalnie dostosowuje charakterystykę amortyzatorów i siłę wspomagania układu kierowniczego, oferując trzy tryby ustawień: SPORT, COMFORT lub NORMAL.

Technika

6-stopniowa automatyczna skrzynia biegów DSG.
Skrzynia biegów DSG to zautomatyzowana 6-stopniowa przekładnia mechaniczna mogąca przenosić moment obrotowy o wartości do 350nm. Jej charakterystyczną cechą są dwa niezależne wielotarczowe sprzęgła mokre umieszczone w jej wnętrzu. Dlatego skrzynia DSG to także dwie skrzynie biegów załączone naprzemiennie przez oba sprzęgła. Obie przekładnie łączą się z silnikiem za pomocą dwóch ułożonych współosiowo wałów napędowych. Ze sprzęgłem są zintegrowane hydrauliczne elementy wykonawcze, pozwalające na w pełni automatyczną zmianę biegów. Sprzęgła te umożliwiają załączanie dwóch różnych biegów, jednak moment napędowy przekazuje tylko ten bieg, którego sprzęgło jest aktualnie załączone. Drugi bieg oczekuje na załączenie swojego sprzęgła do chwili wystąpienia warunków jazdy wymagających jego załączenia. Mechatroniczny moduł wykonawczy jest zintegrowany z elektronicznym sterownikiem skrzyni DSG, czujnikami prędkości obrotowej wałów skrzyni i położenia układów załączających poszczególne biegi oraz z hydraulicznym urządzeniem sterującym.
Skrzynia DSG oferuje dwa programy jazdy: standardowy (NORMAL) i sportowy (SPORT).
W trybie sportowym biegi zmieniane są przy wyższych obrotach silnika. Kierowca ma także możliwość indywidualnej zmiany biegów w trybie sekwencyjnym za pomocą tradycyjnej dźwigni zmiany biegów. Zmianę biegów w sportowym stylu umożliwiają również manetki umieszczone przy kierownicy wielofunkcyjnej.

Przeniesienie napędu
- napęd na oś przednią
- 6-biegowa skrzynia manualna z hydraulicznie sterowanym, jednotarczowym sprzęgłem suchym
- 6-stopniowa skrzynia automatyczna DSG z hydraulicznie uruchamianym podwójnym sprzęgłem

Zawieszenie
- elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego EDS i systemem zapobiegającym poślizgowi kół przy ruszaniu ASR
- zespół zawieszenia przedniego na sprężynach śrubowych zintegrowanych z amortyzatorami teleskopowymi
- zespół zawieszenia tylnego wyposażony w amortyzatory gazowe i oddzielnie rozmieszczone sprężyny
- prowadzenie kół przednich na amortyzatorach i trójkątnym wahaczu poprzecznym stabilizującym promień skrętu
- prowadzenie kół z tyłu: oś czterowahczowa i niezależne zawieszenie kół
- stabilizatory z przodu i z tyłu

Układ kierowniczy
- elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego, regulacja wysokości i odległości
- bezpieczna kolumna kierownicy z możliwością regulacji ustawień

Układ hamulcowy
- elektronicznie sterowany układ antypoślizgowy ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania EBV
- dwuobwodowy układ z tarczami hamulcowymi, przednie wentylowane
- bezazbestowe okładziny hamulcowe
- asystent hamowania

Nadwozie
- poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
- system kurtyn powietrznych dla pasażerów z przodu oraz boczne poduszki powietrzne w oparciach przednich siedzeń
- nadwozie samonośne ze sztywną konstrukcją przedziału pasażerskiego
- profile wzmacniające w drzwiach zwiększające wytrzymałość pojazdu na kolizje boczne
- kontrolowane strefy zgniotu z przodu i z tyłu

Zabezpieczenie przed korozją
- ocynkowane nadwozie
- długotrwałe zabezpieczenie profili zamkniętych poprzez kąpiele w płynnych woskach
- nadkola z przodu i z tyłu z tworzyw o dużej trwałości
- trwałe zabezpieczenie podwozia i nadkoli

Wymiary